    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Sterowanie podłogówką
    Date: Tue, 1 Sep 2009 01:20:19 +0200

    Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    news:h7h7sa$8l1$1@news.dialog.net.pl...

    > Głowica w wygodnym dla mnie miejscu a zawór na rurce połączony z głowicą
    > kapilarą.

    A co to jest ta kapilara przy zaworze?? To jakis synonim czy mam rozumiec
    doslownie? Na prawde nie wiem o co tu chodzi. :-(

    >To 1 z wersji, druga to głowica/regulator w rodzaju oferowanych do
    >podłogówek elektrycznych- mierzy temp. podłogi i otoczenia ( 2 czujniki)

    Wrsja 2 bedzie zapewne dokladniejsza, chociaz wersji 1 tylko sie domyslam.
    Ciekawe jak z kosztami i czy masz doprowadzona tam instalacjie elektryczna.
    Ludzie takie lazienki maja na zwyklym RTL i w sumie wystarcza. Kiki ma zdaje
    sie cale salony plus grzejniki do tego, bo tak lubi i tez sobie chwali. Nie
    ma to jak uklad mieszajacy bedacy najbardziej elastycznym rozwiazaniem,
    tylko koszty. Co prawda nie jakies powalajace, ale jednak jakies sa. Mysle
    ze mniejsze jak te gotowe zestawy KAN oparte na rozdzielaczu. Dla wiekszych
    powierzchni to rozwiazanie najlepsze. Ja mam dwa obiegi, grzejniki w
    sypialniach i podlogowka na calym dole, w holu na gorze, lazience na gorze i
    pralni tez na gorze, lacznie jakies 170 m^2 posadzki. Cala podlogowka
    zasilana jest z jednego centralnego mieszacza sterowanego automatyka kotla.
    Tam ustawiam wszystkie parametry. Drugi obieg to grzejniki o niezaleznej od
    podlogowki temperaturze, trzy w sypialniach i dwie drabinki w lazienkach.
    Elektronika o ktorej piszesz to tez pare setek bedzie zapewne.

    Pozdro.. TK