  • Data: 2011-02-08 19:49:00
    Temat: Re: Stop GMO!
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 08 Feb 2011 20:15:15 +0100, Witek napisał(a):

    > Osłem? Bo mam czelność wykazać twoją arogancje i braki w wiedzy,

    Słuchaj, osiołku: czelność to może ty i masz, ale na własną, oślą miarkę
    owsa. Wynika ona ze stricte pospolitego nierozumienia zwykłego tekstu
    pisanego, a nie z powodu mojej niewiedzy.
    Nie mam zamiaru osłu wykazywac czegokolwiek, bo skoro osioł nie zrozumiał,
    o czym pisałam i tylko dlatego zarzuca mi brak wiedzy, to w jakież wielkie
    frustracje wpędzi go moja próba naprowadzenia na ścieżkę. Własna czelność
    go zabije.

    Ale - kusi mnie. Bo czyż nie dobija się koni? - to można i osły.

    PS. Salami można zrobić...