  • Data: 2010-07-09 12:25:13
    Temat: Re: Studnia wbijana abisyńska - jak samemu zrobić?
    Od: ZS <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz gdzieś opis tej metody?
    > Tak na szybko szukanie w google nie daje pozytywnego rezultatu, wszędzie
    > tylko oferty firm, które to robią, ale sam opis jest najpilniej
    > strzeżoną tajemnica:)
    >
    > Sam bym sobie taką studnie do podlewania ogrodu, basenu, czy też choćby
    > do WC wykonał...

    Ja też tylko do ogrodu chcę. Metody nie znalazłem tylko jak byłem mały
    to tak wężem się bawiłem i wiem że na kilka ładnych metrów go
    wprowadzałem:).
    Kupujesz w casto rure do wody po 1,3zł za mb. Podłączasz wąż z kranu,
    lub z pompy innej (ja mam taką za 130zł) i w 10 minut masz 6m w ziemi.
    Na drugi dzień sprawdzasz na jakiej głebokości jest lustro wody.
    Więcej opisał mal i ja będę teraz robił próbował za pomoca filtra swojej
    konstrukcji pompować wode. Zobacze jaka jest wydajność i na pewno
    opisze. Jakby wszystko się udało to koszt byłby 30zł za rury:) + 200zł
    za pompe:) Dzisiaj i jutro powalcze i dam znać jak idzie.