  • Data: 2010-08-12 07:14:10
    Temat: Re: Styropian - pozbede sie
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli coś takiego zrobisz - zam wziąłbym udział w linczu ;->

    nie dziwie sie:) smierdzace i trujace cholerstwo
    ale masz lepszy pomysl zeby termicznie to skurczyc? mozna opalarka ale ilosc
    energii potrzebna do tego i czasu jest kompletnie nieadekwatna do zyskow.
    lepiej jest to cykac do odpadow komunalnych - bo do gruzu np nie mozna, bo
    nie przyjmą na składowisku.

    masz lepszy pomysl na zagospodarowanie odpadkow?

    przytocz:)