  • Data: 2010-08-11 13:29:48
    Temat: Re: Sufit drewniany czy Teriva ?
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:i3u6kb$6f0$1@inews.gazeta.pl...
    > Dzwoniłem do właściciela firmy budowlanej (www.setler.pl) i powiedział mi
    > że robiono takie wyliczenie dla tego domu jaki mnie interesuje (większość
    > wybudowanych domów to domy właśnie tego projektu (bestseller sprzedaży ;)
    > i powiedział mi że gdybym chciał strop z Terivy to musiałbym dopłacić
    > 20tys zł.
    > Strop lany nie wchodzi w rachubę.

    Idzie na łatwizne. 20tys drożej za strop?
    Strop lany tak na szybko:
    robocizna 3-5tys- ale robocizna równiez przy stropie drewnianym konieczna
    stal- 3-4tys
    beton- 3tys
    Razem maks 15tys a raczej sporo taniej
    A odpada koszt drewna, osb, wełny itp.
    A masz dzieki temu pożądny sufit i pożadną podłogę na poddaszu.
    Z przygotowaniem miejsca na ew. przyszłe schody to tez zaden większy problem