  • Data: 2010-08-12 10:30:56
    Temat: Re: Sufit drewniany czy Teriva ?
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Zobaczymy jaka bedzie wycena i "chęć" firmy , bo może się okazać że
    > nie "da sie" i koniec a w umowie mam przecież napisane jaki miał być
    > strop i itd ...

    Gościu oddzwonił i na "szybko" policzył i wyszło mu około 23-25tys zł.
    Pytałem się o cenę samej Terivy to powiedział że około 8tys zł ..

    Jednak chyba zrezygnuję z Terivy :(
    Strop lany powiedział że się nie podejmą bo mają zle doświadczenia ...

    Dzwoniłem do inspektora który nadzoruje budowy tych domów i powiedział
    mi że strop belkowy jest co około 90 czy też 100cm i aby bezpiecznie
    położyć na tym płyty OSB i bezpiecznie po poddaszu chodzić robi się
    taką jakby "kratownicę" czyli zmiesza odległości do około 50-60cm ...

    Czyli wygląda że płyt OSB nie położę od razu bo od razu wpadnę na dół :
    (
    Chyba będę kazał zrobić taką kratownicę ...

    A z Terivą chyba się pożegnam :(

    Belki według inwestora mają z dobrego źródła i są całkowicie
    impregnowane (zanurzane w impregnacie).