  • Data: 2009-12-13 20:28:35
    Temat: Re: Sufit podwieszany - jak :) ?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1luk1m1las5yq.17by8o876aio0$.dlg@40tude.net...

    > Aha, znajdz mi JEDNEGO klienta ktory zgodzi sie poniesc koszty zwiazane z
    > kołkami metalowymi... To bede takich uzywal, obiecuje. Tylko jesli
    > opakowanie 100 szt. kołków nylonowych mogę kupić za 25 zł, a za kołki
    > metalowe trzeba dać 4x tyle... To raczej kończy dyskusję.

    Ale takie warunki podaje chyba nawet Knauf jak kiedys czytalem. Szczerze,
    mimo ze kolki troche znam bo musze zawodowo to nie wiem co to sa kolki do
    Terivy, gazobetonu itp. Owszem widze je w katalogu, ale jakichs specjalnych
    roznic wytrzymalosciowych nie widze. W czasie np. pozaru i tak wszystko
    walnie na leb w tym nylonie i tak. Czy walnie normalnie nie wiem, dzis nie
    wiem, za 10 lat ktos sie przekona. A z ta cena to wiesz, podlogowki tez
    ludzie robia z rury np. Diamonda bo tansza, ale nie slyszalem zeby ktos
    dawal mniej drutow do zbrojenia. W sumie co kto lubi, ja robilem na
    stalowych i takie tez polecam zawodowo. Opornym klientom po kilku zdaniach
    informacji nie widze przeciwwskazan. Ostatecznie ile to pojdzie tych kolkow
    w sufit...?

    Pozdro.. TK