    From: "Mamma" <M...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Świetlówki reflektorowe
    Date: Sun, 29 Aug 2010 11:21:11 +0200

    (...)
    a-sufitowa-h-6000-2x13w-e27/2535
    Concealed_Down_Light_-_1X18_Watts_-_CDL_CFL-_118.317
    130052_std.jpg

    > no i są jeszcze ekosyfy wielkości żarówki halogenowej, jak ktos kocha
    > gówniane światło.

    Podpinam się.
    Mam remont i też myślę, żeby skasować halogeny w kuchni w półce podwieszanej
    nad szafkami (dokładnie nad blatem) , gdyż wg żony to za bardzo punktowe
    światło.
    Chcemy zrobić z tych halogenów światło główne, bardziej rozproszone,
    natomiast pod szafkami górnymi mamy kilka lampeek dodatkowo również.
    Czy ten nasz pomysł wypali? Jakie są Wasze doświadczenia? Jakie oprawki i
    żarówki będą optymalne, również ekonomicznie? Świetlówki długo się
    rozświetlają ("gównian" :), niby je dopuszczam, ale może jakieś lepsze
    rozwiązanie małymi, zwykłymi żarówkami na 220V?