  • Data: 2010-08-30 20:07:34
    Temat: Re: Świetlówki reflektorowe
    Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    O->Dnia 2010-08-30 18:19:48 niejaki Przesmiewca napisał:
    > niestety, ale ledy sa slabe i trzeba calkiem ich sporo, zeby bylo jasno i zeby
    > sluzyly jako oswietlenie podstawowe
    >
    > do tego ledy jak energooszczedne zarowki maja rozne barwy i nawet white warm
    > jednej firmy rozni sie od white warm drugiej

    bzdura panie

    jak się kupuje w carefurze to tak jest

    jak chce się mieć porzadnie to zamawiq się jasne diody w sklepie z led-ami
    lub jedzie się na giełdzę elektroniczną i kupuje takie jakie się chce

    ja kupilem swoje na giełdzie - bardzo jasne w listwach po 9 szt - pociąłem
    listwy na odcinki 3 led-owe prykleiłem do szafek, przylutowałem kabelki i
    wszystko ładnie świeci - na tyle jasno że w nocy jest aż nadto jasno

    tu sa zdjęcia
    http://www.oto.to/gallery/LEDy
    każdy punk świecący to sa 3 diody

    listwa 9 diód kosztowała 32zł - zasilacz jakiś za 5zł i gotowe

    --
    P0zdrawiam
    p0li p0li(at)poczta.onet.pl