  • Data: 2017-06-05 09:22:28
    Temat: Re: Szafy własnoręcznie wykonane - jakie narzędzia?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 5 czerwca 2017 09:07:46 UTC+2 użytkownik k...@w...pl napisał:

    > On(założyciel wątku) sam chce wykonać meble (czyli oszczędza pieniądze),
    > a tutaj mowa o kosztach w tysiącach chyba nie tędy droga.

    Im bardziej wybajerzona kuchnia tym więcej kasy się oszczędzi.
    Stolarz za blaty weźmie 2k, a jakbyś tą kuchnie kupił u sprzedawcy mebli
    to ten sam blat kosztowałby już 3k :-) Także nie widzę tu żadnej
    sprzeczności. Ja też chciałem oszczędzić kasę robiąc sobie samemu
    kuchnie ale nie oznacza to, że odrazu wybrałem wszystko co budżetowe -
    moja kuchnia kosztowała ponad 20k. Robiona przez "stolarza" kosztowałaby
    30k, a przez "studio" pewnie min. 40k :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.