    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Szczepiliście się już?
    Date: Mon, 26 Apr 2021 22:39:55 +0200

    Hello, Myjk.
    On 26.04.2021 19:20 you wrote:

    > Mon, 26 Apr 2021 19:04:45 +0200, Pete
    > Pudło. Nie oglądam praktycznie wcale. A nawet gdybym oglądał, to
    > twój argument jest z dupy wyciągnięty. To tak jak ja bym napisał że
    > piszesz brednie bo zbyt dużo wody pijesz.

    To była przenośnia.
    Zacznij po prostu używać własnego mózgu. O ile się do czegoś jeszcze
    nadaje.

    > Nad każdym lekiem (także szczepionkami) jest prowadzona cykliczna
    > statystyka "bezpieczeństwa". To że coś zostało "oficjalnie"
    > dopuszczone, nie powoduje że się nie bada dalej wpływu.

    Ale szczepionki Covid zostały dopuszczone
    A. Warunkowo
    B. W trybie przyspieszonym

    To badania były niepełne. No i działanie długofalowe będą znane za kilka
    lat, bo nie było czasu na przeprowadzenie ich podczas badań klinicznych.

    > O tym akurat mówią statystyki, ale niektóre dzbany nie portafią z
    > nich korzystać, reszta sieje ferment tak samo jak do tej pory inni
    > antyszczepionkowcy, płaskoziemcy itp.

    Statystyki dopiero są zbierane.

    > Ciekawe co tam sobie myślą antyszczepionkowcy wiedząc że przez ich
    > działania umrze w wyniku niepodania szczepionki setki razy więcej
    > ludzi.

    No mistrz manipulacji. Ktoś kto nie chce szczepionki, ryzykuje własnym
    zdrowiem i życiem. Niech się zdrowo szczepią na zdrowie. Bo
    ja nadal nie rozumiem tych którzy pieprzą że antyszczepionkowcy zabiją
    tłumy niewinnych zaszczepionych. To po cholerę się szczepić skoro dalej
    srają w gacie i biją się niezaszczepionych?

    Pięknie zmanipulowane lemingi.

    > Pewnie są z siebie wyjątkowo dumni że uratowali "wąskich" przed
    > śmiercią. Takie to pokraczne.

    Każdy robi z własnym życiem co chce.
    Klasa robotnicza z ich wiodącą rolą już minęła towarzyszu.
    Chociaż wielu mądrzy się powrót wszechobecnej kontroli obywateli.
    A czy pretekstem jest terroryzm, czy teraz Covid to w sumie jeden pies
    (collie, sorry)
    Minie Covid, znajdą kolejny pretekst i zmanipulowane ludzi.

    P.S.
    Wiesz ile czasu trwała światowa epidemia hiszpanki?
    Bez szczepionek, respiratorów i maseczek?
    100 lat temu.

    --
    Pete