    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Szczepiliście się już?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Thu, 29 Apr 2021 17:16:41 +0200

    Wed, 28 Apr 2021 21:35:04 +0100, ddddddddddddd

    > na mnie działa to co teraz czyli gra według własnych zasad

    Pytałem czy jakbyś zmarł w wyniku braku działań anty-covid to by było
    dobrze.

> [...]
    > 1) osoby narażone: siedziałyby w domu i miały dostarczane jedzenie/
    > niezbędną pomoc przez grupę 2
    > 2) osoby często testujące się, unikające kontaktów, dostarczające pomoc
    > grupie pierwszej, lub jeśli zajdzie potrzeba inne niekontaktowe prace
    > 3) pozostali żyjący normalnie

    > ja bym był w grupie 3, ty mógłbyś zaryzykować grupę 2 lub 1. Wszyscy
    > bezpieczni i zadowoleni, nie miałbym nic przeciwko gdyby tak zostało na
    > kolejne lata. Za to jestem pewny że tak zostanie, tylko ciężko będzie
    > się wypisać z grupy 1/2, a 3 będzie istniała tylko w elitach

    To chyba oczywiste że każdy by wybrał grupę 3, bo każdy chce żyć normalnie.
    Zresztą to było widac po emerytach, trąbiło się że są najbardziej narażeni,
    a sklepy pękały w szwach właśnie przez tych ludzi.

    > na szczęście narracja o tym, że po zaszczepieniu nie zarażasz już padła,
    > teraz oficjalnie po szczepieniu nadal możesz rozsiewać wirusa

    Owszem, ale skoro wszyscy będą zaszczepieni, to jakie to ma znaczenie skoro
    i tak nikt nie choruje? Już pomijam że wirus w końcu by został
    wyeliminowany w znacznym stopniu, bo byłby zwalczany w zarodku dzięki
    szczepieniu.

    > nie ma problemu, ale niech zaszczepieni sobie płacą ze swoich za swoją
    > opiekę medyczną, a nie z moich

    Ale że co, jak będą chorować pomimo szczepienia?

    > albo naturalne nabranie odporności na niego

    Trwając dalej w lockdownie, tudzież tracąc ludzi. UK tak chciało, szybko
    zrezygnowali, bo zauważyli że by zaraz mieli ulice pełne trupów których nie
    nadążą chować.

    > zmagamy się z grypą i zmagać się będziemy z tym wirusem, tyle że nikt
    > wcześniej nie wpadł na to, żeby przez grypę odbierać podstawowe prawa

    Ponieważ po grypie nie lądowało się pod respiratorami, a z pewnością nie w
    takiej ilości aby służba zdrowia stawała się niewydolna. Zapewne dlatego
    nie było też nigdy ciśnienia na masowe szczepienia, a co powinno być IMHO
    zmienione.

    --
    Pozdor
    Myjk