    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Szczepiliście się już?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Thu, 29 Apr 2021 17:44:24 +0200

    Wed, 28 Apr 2021 19:55:06 +0200, Pete

    > Przybij sobie piątkę z kogutkiem. Z jednej parafii jesteście.

    Raczej wątpię, dlatego on siedzi w kiblu i od dawna go nie czytam. Ty widzę
    czytasz, musi ci pasować.

    > To nie ja napisałem że twoje dziecko choruje jak tylko pójdzie do
    > rówieśników. To zdecyduj się, działa ta szczepionka czy nie?

    Człowieku, moje dziecko chodzi do żłobka, ma niecałe 2 lata, w związku z
    tym nie miało możliwości zaszczepienia się. Najpierw bo było zbyt młode,
    potem nie było szczepionek. Już nie wspomnę, że aby się zaszczepić ma być
    zdrowe przez 2 tygodnie minimum. Ja wiem że masz mizerną wiedzę na temat
    szczepionek, ale po co w takim razie piszesz i robisz z siebie jeszcze
    większego ignoranta?

    > I czego to dowodzi? Niczego.
    > Ja się nie szczepię na grypę a ostatni raz coś grypopodobnego
    > przechodziłem ponad 10 lat temu. Przy
    > Covidzie jedynie utrata smaku i węchu, bez nawet stanu podgorączkowego.
    > Więc twierdzę że szczepienie nie każdemu jest potrzebne.

    Utratę węchu i smaku można mieć nawet przy zwykłej grupie czy zapaleniu
    zatok. Więc się tak (jeszcze) nie ciesz, bo może wcale covid nie miałeś.
    Miał go za to mój kolega, co jak ty od paru lat nie chorował na nic, a jak
    złapał covid to wylądował w szpitalu pod tlenem i niewiele mu brakowało do
    respiratora.

    > Skoro jesteś wyedukowany, to z łaski swojej odpieprz się od innych.
    > Albo zmień nauczyciela.

    Gdzie w tej swojej wypowiedzi znalazłeś jakiś ciąg logiczny?

    > Piękna próbka jednoosobowa. Ja nie choruje bez szczepień. Więc równie
    > dobrze mogę wyciągnąć wnioski że szczepiąc się obniżasz swoją naturalną
    > odporność.
    > Taka sama statystyczna dokładność.

    Jaka próbka jednoosobowa, przecież są statystyki świadczące o tym że
    szczepionki chronią przez zarażeniem lub poważnymi powikłaniami, ale ty
    oczywiście na jednoosobowej próbce (w postaci siebie) będziesz udowadniać
    że szczepionki szkodzą, bo tobie nie pomagają.

    > Szczep się więc dalej. Śmiejąc się do rozpuku.

    Ja się będę szczepić, bo się słucham mądrzejszych od siebie i od ciebie.

    > To już jest niestety smutne.

    I śmieszny i smutny to jest poziom (a w zasadzie jego brak) twojej
    dyskusji.

    --
    Pozdor
    Myjk