  • Data: 2021-04-30 20:10:25
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 30 Apr 2021 14:49:09 +0200, FEniks

    > No to rzeczywiście mieliście pecha...

    Może to nie pech, tylko po prostu zderzenie taką "osobowością".

    Ja wczoraj pół dnia spędziłem z córka na badaniach klinicznych, córka się
    jeszcze musiała się "zmagać" z holterem przez noc. Z własnej
    nieprzymuszonej woli córka zdecydowała że chce to zrobić, tak dla dobra
    innych. I co, do badań potrzebne 30 osób do grupy kontrolnej a lekarze nie
    mogą zebrać nawet połowy, bo taka to społeczna odpowiedzialność. Wszyscy
    maja w dupie póki sami pomocy nie potrzebują.

    --
    Pozdor
    Myjk