  • Data: 2021-05-10 21:50:09
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.05.2021 o 19:35, ddddddddddddd pisze:

    > Nie, nie ma. Statystyki covid to statystyki umieralności z dowolnego
    > powodu w ciągu 28 dni od pozytywnego testu

    Skąd Ty bierzesz te brednie i w dodatku rozpowszechniasz?

    Już wrzucałam tu link, ale widać mało. Zapoznaj się, jak to działa:

    https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-w-pol
    sce,kiedy-czlowiek-umiera-na-covid-19--a-kiedy-przyc
    zyna-sa-choroby-wspolistniejace---wyjasniamy-,artyku
    l,75653257.html

    > te nowe szczepionki nie mają skutków ubocznych.
    > Tzn. dziś rano w mojej parafii był jeden przypadek:
    > https://zapodaj.net/f1cd9571b385b.jpg.html
    > ale po kilku godzinach zniknął, więc go nie ma.
    > No i teraz są dwie opcje:
    > 1) fb zablokował post i musieli go zmienić
    > 2) zwolennicy dawania w żyłę się oburzyli

    Jeśli podali mu w żyłę, to rzeczywiście mogło być źle, ale pretensje
    należałoby kierować tylko do konkretnego personelu szczepiącego.

    > W obydwu przypadkach nikomu nie trzeba płacić, a szerzone są tylko
    > jedne informacje. Dokładnie tak to działa.

    Jeśli są szerzone informacje jak Twoje powyżej, to powinno się je jak
    najszybciej usuwać, żeby nie śmiecić bredniami internetu.

    --
    Ewa