  • Data: 2021-05-11 06:59:57
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

    > Nie, nie ma. Statystyki covid to statystyki umieralności z
    > dowolnego powodu w ciągu 28 dni od pozytywnego testu

    No i moznaby powiedziec ze to tylko statystyka... gdyby nie fakt ze w
    Polsce zamiast srednich 390tys rocznie czy nawet najwyzszych 414 tys
    nagle w 2020 roku umarło prawie 490tys przy czym do konca wrzesnia
    umieralnosc była na wzglednie stałym srednim poziomie.
    I nagle stwierdzono ze wygralismy z wirusem, pootwieralismy wszystko we
    wrzesniu i przyszedł pazdziernik...

    P.S. To chyba nie jest tak jak piszesz - w przyczynach zgonu, poza tym
    ze ktos miał korone, wpisuje sie tez inna przyczyne smierci.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo