  • Data: 2021-07-20 08:47:30
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2021-07-19 o 22:27 +0200, ąćęłńóśźż napisał:
    > Jakaś grupa to tacy, co nie lubią kłucia - podobnie jak chodzenia do
    > dentysty (w życiu nie byli i nie pójdą), a filozofię można dorabiać
    > dowolną.

    Wbrew temu co pisał Jarek, istnieje pewna różnorodność ludzi
    nieszczepiących się. Ze znanych mi grup mogę wyróżnić:

    - nieufność dot. krótkiego doświadczenia z mRNA
    - strach/niechęć przed igłą
    - "nie potrzebuję, ja zdrowy i młody, przechoruję/już przechorowałem"
    - antysystemowcy, "zła big pharma" itp
    - spiskowcy, czipowanie ludzi, 5G i kosmici

    Istnieje z pewnością kilka jednoczesnych kombinacji powyższych. Ja sam
    zaliczam się *w pewnej mierze* do pierwszych trzech kategorii.
    Niewątpliwie zaszczepię się w niedalekiej przyszłości, ale póki
    posiadam jeszcze resztki antyciał pochorobowych, to mi się nie spieszy.

    Mateusz