  • Data: 2021-07-31 08:27:14
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Runt <r...@s...prv> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-07-31 o 00:14, KANALIA Zenek Kapelinder pisze:
    /.../
    > Debilizm i bandytyzm w twoim szmaciarzu przypadku idą w parze.
    to wyjątkowy przykład na twoje zachowanie. jesteś debilem, bandytą i
    szmaciarzem. małą gnidą z nadętym ego. twoje prl/pzpr czasy minęły, czas
    kanalio przygotować się do odejścia do swego komunistycznego bożka.
    zaczynaj kopać dół, wsyp do niego nielasowane wapno i wykonaj skok
    życia. świat odetchnie. w tv cie nie pokażą, a twój psi potomek naszczy
    na twój "grób". no co zenusiu, nie poznajesz swoich ambajów? ;-)
    >Jestem zaszczepiony i tak jak ty debilu się z tym nie obnoszę.
    ależ odwaga! godna kundla! przeciwko wściekliźnie powinni cię byli
    zaszczepić!
    i trzymaj swego tate za fiuta kiedy chce się wyszczać! ;-)))

    no krisy, janusze i inne łajzy. podoba się wam słownictwo zenusia?

    --
    Runt