  • Data: 2021-07-31 09:02:47
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.07.2021 o 16:12, Runt pisze:
    > nic nie musza. telefon/sms - tak/nie i koniec tematu.

    muszą jeśli chcą żyć na normalnym poziomie, a nie żreć tynk ze ścian

    > nie żartuj.

    co w tym śmiesznego?

    > dokąd? ;-)))

    mam nadzieję, że znajdzie się miejsce. Na razie jest kilka krajów -
    żaden z nich nie jest idealny.
    Część stanów zakazała segregacji ludzi, więc można tam żyć jak wolny
    człowiek (i nie mów mi, że my od dawna nie jesteśmy wolnymi bo ja nie
    marzę o wolnościowej utopii, a jedynie szanowaniu praw jednostki)

    Lukasz