  • Data: 2021-07-31 08:55:00
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.07.2021 o 13:58, Uzytkownik pisze:
    > Po trzecie nie pisz bzdur, bo zarówno ci zaszczepieni jak i
    > niezaszczepieni mają takie same prawa i taki sam dostęp do leczenia.

    jeszcze tak, ale rządzący chętnie i to by ograniczyli

    > Jeżeli chodzi o jakość tego leczenia i zaangażowanie to chyba nie do
    > mnie to pytanie powinieneś skierować. Zadawaj je tym, którzy o tym
    > decydują.
    >
    > Chcesz to się nie szczep i drżyj w niepewności.

    "drżę" w niepewności, czy moje dzieci będą poddanymi korporacji i
    socjalistycznych rządów, czy może uda mi się je z tego uratować

    > Ja chorowałem na covid, a pomimo to się zaszczepiłem. Nic mi nie
    > wyrosło, nie dostałem udaru od szczepionki i czuję się dobrze.

    cieszę się, życzę dużo zdrowia i mam nadzieję że uchroni cię to przed
    chorowaniem na covid

    > Obecnie żyję tak, jakby covid dla mnie nie istniał. Wchodząc do sklepu
    > nie zakładam maseczki i wali mnie to czy ktoś ją zakłada czy też nie.

    No patrz... ja tak żyję od roku, pewnie gdzieś od maja, gdy okazało się,
    że w NHS pustki i nikt żadnych masek nie stosuje, a ja głupi jak bym
    mógł, to wtedy w skafander kosmiczny bym się ubrał wchodząc tam...
    Zgłosiłem w firmie, że maski nie noszę i żyję w swoim świecie, w którym
    realizuję swoje cele, a covid traktuję jak każdą inną chorobę.

    Lukasz