  • Data: 2010-04-01 20:41:08
    Temat: Re: Szkieletowy czy tradycyjny?
    Od: M <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris pisze:

    > Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale można kupić tak samo dobry gres ponizej 100zł/mkw.

    Nie można. Jeśli kosztuje 100zł to NIE JEST z górnej półki.

    > Jeśli ktoś zakłada że tylko bardzo drogie rzeczy są dobre, funkcjonalne
    > itp a reszta to kicz to zgoda.
    > Np meble kuchenne w renomowanym salonie kosztują kilkadziesiąt a nawet
    > kilkaset tysięcy.
    >
    > Średnio uzdolniony stolarz zrobi dokładnie takie same meble z tych
    > samych materialow 10 azy taniej.

    Nie zrobi. Osoba, która się zna rozpozna to natychmiast. Nie będą miały
    logo firmy z górnej półki i to je już skreśla.

    > Tanieją.
    > A zeszta co znaczy ekipa z górnej półki?

    Ekipa z górnej półki to taka, która robi fanaberie wymyślone przez
    inwestora oraz umie posługiwać się materiałem kilkukrotnie droższym od
    zwykłego. Tutaj marże są ogromne jednak kontraktów bardzo mało.

    Zresztą sam projekt to 200zł/m^2. Prostych linii prawdopodobnie nie
    będzie, wszystko pokrzywione i w łuki (gres, glazura, terakota,
    parkiet). Do tego trzeba rozumieć gust osób, które to chcą mieć.
    Rozumieć sposób myślenia - bez tego do końca życia będziesz twierdził,
    że gres za 100zł i 300zł to to samo. A z takim myśleniem wylatujesz jako
    ekipa od razu.

    M.