  • Data: 2010-04-01 20:34:38
    Temat: Re: Szkieletowy czy tradycyjny?
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > bo w polskich warunkach dziwnie sie liczy...
    > np.
    > wymiana klockow i tarcz w samochodzie 80 pln w warsztacie
    > moge sam ....
    > i nie wazne ze zarobie w tym czasie np. 100 pln
    > inny przyklad
    > z rodziny...
    > zadzwonili ze potrzebuja glazurnika na 4 m2 plytek
    > - nie ma sprawy, mam zrobi za 240 pln
    > - e nie to za drogo
    > wzieli pana "Kazia" za 120
    > spier.... robote , kazali mu zdjac plytki i polozyc od nowa
    > dokupili klej itp...
> [...]

    Bo w Polsce ludziom jeszcze ciężko zrozumieć, że robic to trzeba swoje, a
    jak chce się miec dobrze zrobione to się płaci fachowcom. Fachowcom, a nie
    takiemu panu kaziowi co widział jak kiedyc na budowie płytki kładli. To jest
    zawsze trudna sprawa ze znalezieniem fachowca, ale nie niemożliwa. W
    rodzinie mam dwóch inżynierów budowlanych. Jak ktoś przychodził do pracy na
    budowę i na pytanie co potrafi robić odpowiadał, że wszystko, to dostawał
    kopa w d..., bo ma umieć coś bardzo dobrze, a nie wszystko po łebkach.