  • Data: 2010-04-02 08:02:45
    Temat: Re: Szkieletowy czy tradycyjny?
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Kwi, 09:38, "Jacek" <n...@w...pl> wrote:
    > Do wszystkich wad szkieletowego dołoże jeszcze wyższe stawki za
    > ubezpieczenie i niechęć towarzystw ubezpieczeniowych do ubezpieczeń tego
    > typu domów

    tych problemów w Hestii nie stwierdziłem :-)

    > oraz drugą wadę - w razie trąby powietrznej, co teraz też można
    > brać w Polsce pod uwagę dom tradycyjny traci dach, a szkieletowy odlatuje w
    > całości.

    pokaż mi choć jeden taki przypadek :-)

    BTW do autora wątku: jeśli osobiście nie jesteś fachowcem w stawianiu
    szkieletowych i będziesz najmował ekipę, to IMHO ryzyko spartolenia
    jest na tyle duże, że nie ryzykowałbym, ot popatrzmy np. spowodowane
    jakąś drobną nieszczelnością zawilgocenie konstrukcji budynku, w
    murowanym odkrywasz kawałek ściany i osuszasz, w kanadyjczyku problem
    może być nie do naprawienia... :-( a powtarzam powodem może być drobna
    nieszczelność spowodowana niedbałością lub niewiedzą budowlańca...

    pozdrawiam
    s_13