  • Data: 2013-07-22 15:23:36
    Temat: Re: Sztachety za gwoździe czy wkręty?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 22 lipca 2013 15:07:07 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
    > Stare płoty miały sztachety przybijane na gwoździe.
    > Teraz widzę tendencję do dawania wkrętów.
    > Mam na dniach montować ok 400 sztachet olchowych do łat modrzewiowych i
    > się zastanawiam, czy jest sens wiercić tyle otworów i dawać wkręty?
    > Może zrobić, jak robili dziadkowie i ojcowie i przybić gwoździami?

    Zrob po nowoczesnemu czyli uzyj samowiercacych wkretow ciesielskich.

    Nic nie wiercisz, trzyma idealnie, lby schowane jak trzeba, elementy
    mocno docisniete i nie puszcza tak jak przy zwyklym gwozdziu, porzadnie
    ocynkowane, nie rdzewieja.

    Tego typu:

    http://sklep.konstrukcjedrewniane.com.pl/sklep/szcze
    goly/12-x-300-mm-wkret-ciesielski-z-lbem-kluczowym-d
    o-drewna-domax-dmx-266

    (uwaga te sa bardzo dlugie wiec i bardzo drogie :) Tu masz wybor:

    http://sklep.konstrukcjedrewniane.com.pl/sklep/kateg
    oria/wkrety-ciesielskie-1/str/2

    pozdr.

    --