eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSzybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba › Re: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba
  • Data: 2012-05-24 08:17:30
    Temat: Re: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba
    Od: Andrzej S <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-24 06:42, hk pisze:

    > Znaczy na grupie nikt nie ma szczeliny wentylacyjnej w sytuacji gdy nie
    > ma deskowania? Bo mi się wydawało, że jednak pisano "lepiej dać"

    Ja mam, zgodnie z teoria, ze wiatr nad welna lepszy niz wilgoc w welnie.
    Ten wiatr nawet jest zalecany - na dole sa wloty powietrza, a wysoko
    pod gasiarem folia jest rozcieta (rzucalem sie, ale fachman przysiegal,
    ze tak trzeba).

    Ponadto na zdrowy fizyczny rozum gdy cos dotyka do folii, to wilgoci
    moze byc tylko trudniej przelazic przez jakies membrany. Czy to zły
    chwyt reklamowy: "z naszymi membranami nie musisz sznurkowac"?

    Kiki głosi nową teorię o wywiewaniu ciepla z welny. Moze to i ma sens.
    Folie sa od niedawna i byc moze nikt nie wie, jak z nich korzystac.
    Zobaczymy za 20 lat kto mial racje.

    pozdro
    --
    A S