eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSzybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąbaRe: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba
  • Data: 2012-05-24 09:33:16
    Temat: Re: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba
    Od: "kiki" <...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "hk" <h...@k...pl> wrote in message news:jpke7i$n5n$1@bgp1.inds.pl...

    > Znaczy na grupie nikt nie ma szczeliny wentylacyjnej w sytuacji gdy nie ma
    > deskowania? Bo mi się wydawało, że jednak pisano "lepiej dać"

    Jak jest deskowanie też musi być membrana tyle że wewnątrz krokwii, oddalona
    5cm od desek. Między krokwie wkładasz takie jakby poduszki obciągnięte z
    zewnątrz membraną, a od wewnątrz paroizolacją.
    Jeżeli masz dach niedeskowany to powinieneś zastosować membranę
    wysokoparoprzepuszczalną i wełnę lekko do niej ucisnąć.

    Np masz krokwie 18cm to wkładasz wełnę 20cm i od dołu sznurujesz. Dopiero na
    to dajesz drugą warstwę wełny, poziomo. tak projektujesz aby np profil
    oddalić od krokwii o 13cm, a wełnę wkładasz 15cm. Lub profil 8cm, a wełna
    10cm.

    Następnie wypełniasz profile paskami wełny żeby nie wiało wewnątrz profili.

    I na końcu dajesz trzecią warstwę wełny 2cm-2.5cm grubości, miedzy profile
    jako warstwa kontaktowa z płytami KG. Dopiero przyklejasz folię
    paroizolacyjną i zakładasz płyty.

    Jeżeli zostawisz szparę między płytami KG i wełną to tamtędy bedzie taki
    przeciąg jakbyś założył w silny mróz kurtkę o kilka rozmiarów za dużą i by
    ci ją podwiewało.

    PRZERWIJ TE PRACE BO BĘDZIE ZA PÓŹNO. :-)

    Postaw bilet na samolot to ci przyjadę ocenić :-)