eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSzybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba › Re: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba
  • Data: 2012-05-24 13:48:49
    Temat: Re: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Znaczy na grupie nikt nie ma szczeliny wentylacyjnej w sytuacji gdy nie ma
    >deskowania? Bo mi się wydawało, że jednak pisano "lepiej dać"

    Tacy którzy nie mają szczeliny mają dawno zawilgoconą wełnę która nie
    spełnia już swojego zadania ...

    A wiara w cudowne właściwości membramy i całkowite zaufanie parametrom jakie
    podaje producent może być mocno wątpliwa ...

    Ciekawy jestem czy mebrama po kilku latach gdy dostanie się do niej brud ,
    promieniowanie UV będzie ciągle miała takie same parametry , bo jak je
    straci a nie będzie żadnej wentylacji to zawilgoci wełnę i wtedy nie będzie
    izolacji ;)