eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSzybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba › Re: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba
  • Data: 2012-05-25 23:27:23
    Temat: Re: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ŁC" <a...@r...to> napisał w wiadomości
    news:1mpdm3ykz7cn6.5pn7ibol20qe$.dlg@40tude.net...

    > Hm... no fakt, trochę szkoda "straconego" miejsca między krokwiami i
    > ocieplenie wełną jest sensowne. Ale jako drugą warstwę sensowniejsza niż
    > wełna pod krokwiami wydaje mi się jednak ocieplenie na krokwiach :-)
    > (tylko stosownie cieńsze).

    Pomysl godny rozwazenia.

    > Jak wełnę ułoży się niedokładnie, to dziury same się nie wypełnią :-)

    No oczywiscie, ze tak. Zakladajmy jednak pewna prawidlowosc w obu
    przypadkach. Inna sprawa, ze jak widac i po tym watku, ulozenie welny nie
    jest wcale sprawa prosta. Dla naszych prymitywnych budowlancow to jak widac
    technologia kosmiczna. Osobiscie kazdemu doradzam ulozenie pierwszej warstwy
    samemu, lacznie z ociepleniem murlaty. To determinanta, ze sie tak wyraze.

    Pozdro.. TK