eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSzybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba › Re: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba
  • Data: 2012-05-25 21:16:36
    Temat: Re: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25-05-2012 o 10:44:41 ŁC <a...@r...to> napisał(a):

    > Yhm...
    Wątpisz? dla mnie argumentem jest niepalność ocieplenia, zawsze to trochę
    łatwiej ugasić.

    > Kosmiczna? Np. styrodur też tyle kosztuje.
    A kto ociepla dach styrodurem? Wełna kosztuje 150-200zł/m3, widzisz
    różnicę?

    > Owszem, ale niestety dużo wolniej.
    Budowa domu to nie wyścigi, im szybciej robisz tym więcej błędów
    popełniasz.

    > Pytanie po co :-)
    A po to że na skosach mam 25cm wełny a na płaskim 40cm i nie kosztowało
    to majątku.

    > A w niedużym dachu się nie liczy?
    Liczą się łączne koszty, w małym daszku łatwiej 'przełknąć' 500zł/m3

    --
    Pozdr
    JanuszK