    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 5 Jun 2016 02:00:14 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Szykuje sie przelom w nieruchomosciach
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Niedawno wsparcie bylo dla niektorych majacych zostac klasa wyzsza. Nie bylo poza tym
    wsparcia dla nikogo. Teraz jest wsparcie dla najubozszych. Na wsparcie dla sredniakow
    kasy nie ma. Poza tym sredniacy daja sobie rade bez wsparcia bo za PO mieli takie
    samo jak teraz i sa dalej sredniakami. Nowy rzad nic sredniakom nie ograniczyl z tego
    co mieli do tej pory. Za poltora roku chca zlikwidowac w takiej formie jak jest teraz
    ZUS. Zrobic jeden podatek w ktorym bedzie wszystko. Pierwszy raz po wojnie ZUS moze
    byc placony nie od wyimaginowanej kwoty a od realnych dochodow. Nie mozna tego nazwac
    pomoca dla srednich a stworzeniem warunkow zeby srednich bylo wiecej. Jak nie jestem
    fanem PISu to pewne posuniecia mi sie podobaja. Jak zrobia taki podatek jak mowia to
    jak stary jestem i obiecalem sobie ze juz nigdy nie bede pracowal, w kontekscie
    prowadzenia dzialalnosci, to zlamie obietnice i jako jeden z pierwszych otworze firme
    na nowych zasadach placenia ZUSu.