eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie[TEORETYCZNIE] bezpieczna budowa (relacje inwestor <> wykonawca) › Re: [TEORETYCZNIE] bezpieczna budowa (relacje inwestor <> wykonawca)
    From: Kris <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: [TEORETYCZNIE] bezpieczna budowa (relacje inwestor <> wykonawca)
    Date: Fri, 2 Mar 2012 00:08:40 -0800 (PST)

    W dniu czwartek, 1 marca 2012, 15:36:31 UTC+1 użytkownik GR001 usuntosobie napisał:
    > W zasadzie była tylko jedna obsuwa, i okazało się, że firma zrobiła trawniki
    > a druga musiała jeszcze wejśc i coś tam robić z elewacją. Firma od elewacji
    > nie dość, że po sobie posprzątała to odtworzyła jeszcze część zniszczonych
    > trawników.

    Bo to jest typowe działania. Ludzie kupuja oczami. Mój znajomy developer tez tak
    robi. Sprząta po sobie, trawniki robi, tuje sadzi, ładne elewacje robi. Obsuw też nie
    ma. Oszczędza jednak na tym czego oczy nie widzą.
    A w opisanym wyżej pzrez Ciebie przypadku może się okazac że pomimo braku obsów,
    naprawienia trawnika itp to styro klejony na placki, wełna w skosach najtańsza i
    byle jak ułożona, szczyty wymurowane tak że Kiki by referat napisał itp.
    Gość zlecił wybudowanie domuy za milion to pewnie kase miał i ma więc teraz
    rachunkami za ogrzewanie się nie przejmuje. A najwazniejsze fuszerki własnie w
    ociepleniu bywaja. Duze firmy ida na łatwizne, tam robią często przypadkowi ludzie
    itp prawdziwych fachowców można jeszcze znależć jedsynie wsród małych rodzinnych firm
    czy tzw. Heńków. Taki Heniek jak będzie robił swoja robotę dobrze to na chleb mu nie
    zabraknie i nie musi się w firmie budowlanej za najniższa krajową na umowe zlecenie
    zatrudniać.