  • Data: 2021-12-16 19:56:09
    Temat: Re: Tablica rozdzielnia do garażu
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.12.2021 o 18:05, WS pisze:

    > e... nie ma szans, oni mają tyle paczek, że np. u mnie podjezdza pod schody, trąbi,
    zostawia na nich paczkę i odjeżdża, ledwie drzwi zdążę otworzyć...

    Jeszcze mi się nie zdarzyło, aby kurier podjechał i samowolnie
    pozostawił paczkę.

    Bywały sytuacje, że zadzwonił do mnie i wtedy jak poprosiłem aby
    zostawił pod drzwiami to zostawiał. Ale warunek, że paczka jest już
    opłacona.

    Osobiście wolę za pobraniem, bo jakoś zauważyłem, że wtedy paczki
    docierają szybciej. Jak opłacałem paczkę przed wysyłką to często się
    zdarzało, że nie były dotrzymywane deklarowane terminy dostawy. Kilka
    razy się zdarzało, że musiałem czekać na paczkę nawet tydzień-dwa.

    > Za nic nie zboczą ze swojej trasy, bo czasu brak...

    Ale to nie chodzi, aby oni zbaczali z trasy. Zdarzały mi się sytuacje,
    że zadzwonił kurier to ja jechałem w miejsce, gdzie miał do
    pozostawienia na osiedlu więcej paczek. Dzięki temu nie musiał jechać
    poza miasto, aby zawieźć do mnie paczkę.

    > Praktycznie każda firma kurierska ma jakieś "punkty odbioru", jeśli może mnie nie
    być w domu, to zamawiam do najbliższej Żabki (a jeśli poczta polską to obowiązkowo,
    bo te pajace awiza zostawiaja i trzeba na poczcie odstac swoje...)
    > Reasumując: paczki odbiera się w paczkomacie lub Żabce ;) żadnych telefonów od
    kurierów, zastanawiania się kiedy...

    Ale to znowu zajmuje czas. Często nie wiem jakim kurierem zostanie
    wysłana paczka. Musiałbym dopytywać sprzedawcy i dowiadywać się, gdzie
    mogą mi pozostawić paczkę. Kolejna upierdliwość.

    Jak zamawiasz towar  upatrzony w internecie raz na jakiś jako
    indywidualny klient to można się tak bawić, ale jak prowadzisz
    działalność to zakup internetowy jest strasznie upierdliwy. Bierzesz
    towar w setkach sztuk i wtedy o wiele rozsądniej jest kupować w
    miejscowej hurtowni.

    Nawet żeby skompletować towar na Allegro u jednego sprzedawcy jest
    bardzo trudno. Idę do hurtowni to nawet jak nie ma tej marki, którą
    potrzebuję, a jest inna marka to sprawdzam czy pasuje. Pasuje. To biorę.

    > No nie, normalnie mieszkam w Krakowie i np. do Makro mam ze ~6km, na wsi do
    Bielskiego ~30km, to czasowo 45 min Krk, ~20 Bielsko...
    > Jak dla mnie łażenie po sklepach nie ma sensu, zwłaszcza, że praktyka pokazuje, że
    jest znacznie drożej! I to nawet w sklepach, które sprzedają przez allego ;) płacąc
    ekstra prowizje...

    > Miałem kilka takich przypadków - informacja o cenie allegrowe magicznie generowała
    zmniejszenie ceny sklepowej ;)
    > Raz tylko musiałem pytać w sklepie, czy na pewno chcą, żebym zamawiał w necie z
    odbiorem własnym... ;)

    Często mi się zdarzało jechać do miejscowego sklepu, który lokalnie
    sprzedawał towar drożej, a na hasło "Allegro" był rabat :)

    > Blik uzywam tylko z jednego konta, płatności realizuja ~3 firmy na krzyż, w każdej
    kod blik jest zapisany i niczego nie muszę wpisywać, przychodzi tylko powiadomienie
    na tel, ktore potwierdza sie w aplikacji bankowej (6 znakow do wpisania)
    > Czasem uzywam Visy Revoluta(jak nie da sie blikiem), tam mam ograniczone srodki w
    razie W...

    > Ale oczywiście co kto lubi ;) no i zdaje sobie sprawę, że zakupy konsumenckie są
    lepiej chronione od "firmowych"

    Widzisz, bo Ty patrzysz jak normalny konsument, ale jak prowadzisz DG w
    2 różnych branżach i do tego każda z tych działalności rozliczana na
    innych zasadach, a do tego także kupujesz jako konsument to nie da się
    płacić z jednego konta blikiem czy jedną kartą bankomatową.