  • Data: 2021-12-17 08:30:28
    Temat: Re: Tablica rozdzielnia do garażu
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15.12.2021 22:17, WS wrote:
    > No właśnie problem w tym, że 99% ludzi nie ma o tym zielonego pojęcia i w
    normalnych warunkach spodziewa się, że dostanie "sensowną" ofertę. Przychodzi
    "fachura" i mówi "trzeba ochronnik" i co maja zrobić? Zgodzić się, bo on ma
    uprawnienia zawierające więcej literek niż LGBT+? ? Pytać na usenecie? Zwyzywać od
    złodziei, bo sąsiad takiego nie ma, a prąd w kontaktach jest? ?

    Dopiero co wczoraj słuchałem gościa który założył PV i musiał
    ponarzekać. M.in. powiedział że jak nie ma słońca to nie ma prądu, a
    myślał że będzie miał. Spytałem "Czy się zapytał wcześniej wykonawce o
    to?" Odpowiedział "Nie, ale ich je***** obowiązkiem jest mówić o takich
    rzeczach!".

    Prezentujesz w tym momencie ten sam poziom. Poziom "nie znam się i mnie
    to nie obchodzi, nie mam czasu się zagłębiać ale chce". Poziom jakiego
    oczekując wyborcy od aktualnego rządu.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz