  • Data: 2021-12-17 18:50:17
    Temat: Re: Tablica rozdzielnia do garażu
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ech...
    > Wawa, Al. Niepodległości, 10 p. biurowiec.
    > DHL - od 12 lat ten sam kurier. Dzwoni do mnie rano czy dzisiaj jestem
    > na "obiekcie", bo jak coś to jutro paczkę podrzuci.
    > DPD - od 7 lat ten sam kurier - to samo co powyżej
    > InPost - od 3 lat ten sam kurier - to samo co powyżej.
    >

    > Moja wiocha pod Warszawą:
    > DPD - kurier zna z imienia całą moją rodzinę, dzwoni i pyta czy może
    > zostawić paczkę dla Córki na zielonym śmietniku.
    > Jak mnie nie ma w domu a są dzieciaki - to dzwoni i mówi, że tą ciężką
    > paczkę zaniósł do altanki
> [...]
    Ja miałem już znajomość z moim paczkomatem. Fajny był. Przemo go
    nazwałem, bo przemokłem kiedyś jak poszedłem z buta. 2 miesiące temu idę
    i paczę, Przema nie ma a tam jakiś obcy, wielki paczkomat. Cholera,
    myślę, King Sajz jakiś, szuflandia okazała. No i został KingSajz :]

    Kuriery u mnie też te same od lat i cześć sobie mówimy.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>