  • Data: 2021-12-17 18:14:14
    Temat: Re: Tablica rozdzielnia do garażu
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.12.2021 o 09:56, LordBluzg(R) pisze:

    > Ale że czego nie rozumiesz? Że w Internecie TO samo co w sklepie Pana
    > Józka jest tańsze? Żadna nowość. Może pan Józek kupuje w Internecie i
    > sprzedaje lokalnie z marżą, jego sprawa. Jeśli mam możliwość kupić ten
    > sam produkt taniej to to robię.

    Ale kto Ci zabrania? Chcesz to kupuj i sobie montuj. Dla ludzi
    prowadzących działalność gospodarczą jest to dość upierdliwe i tacy
    przedsiębiorcy nie szukają po Allegro czy Aliexpresach tylko kupują w
    lokalnych hurtowniach.

    Ale twierdzenie, że ci co prowadzą DG, a zaopatrują się w miejscowej
    hurtowni są naciągaczami jest co najmniej niepoważne z Waszej strony. A
    tu właśnie takie zarzuty padały.