  • Data: 2021-12-17 19:45:13
    Temat: Re: Tablica rozdzielnia do garażu
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .12.2021 o 19:28 Mateusz Bogusz <m...@o...pl> pisze:

    > Jak uważasz że Ty byś tak robił i ten model będzie super zajebisty, to
    > ponownie nic tylko otwierać biznes i zgarniasz rynek.

    Już to się stało i w hydraulice. Mam koło siebie hurtownię "Bolesta".
    Kiedyś było tak jak piszesz, kupa panów w berecikach z antenką, biorących
    po 20, 30 szt. kolanek i innego złomu. Teraz byłem tam kilka razy w ciągu
    tego miesiąca i sami klienci detaliczni. Panowie z "antenką" brali
    pojedyńcze sztuki tego co im akurat zabrakło na robocie. ,,Bolesta" poszedł
    po rozum do głowy i ma sklep internetowy dla tych panów (a kiedyś to było
    nie do pomyślenia).
    Jak zamówisz coś w czwartek w ,,swojej" hurtowni internetowej to choćby
    ,,gały srały" będziesz to miał na piątek. Na alle też możesz kupić w
    sklepach z gwarantowaną dostawą w ciągu 24h. Jeszcze nie miałem tu obsuwy.
    Ja mam praktycznie codziennie jakąś przesyłkę - czy to prywatnie, czy
    firmowo. Czasami mam kilka w ciągu dnia. Średniorocznie pewnie wyjdzie 1
    dziennie.
    Świat się zmienił, nie trzeba nigdzie ganiać za kurierem, jak przesyłka
    przy zamówieniu mam być do 13 - tej następnego dnia - to będzie. Jak ma
    być w sobotę - to też będzie.
    InPost paczkomatami zdemolował rynek kurierski. Za chwilę nie będzie
    niczego poza inPostem...

    TG