  • Data: 2021-12-18 08:25:15
    Temat: Re: Tablica rozdzielnia do garażu
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .12.2021 o 22:26 Uzytkownik <a...@s...pl> pisze:

> [...]

    > Gwarantowali wysyłkę w przeciągu 24 godzin. Dobrze, że miałem drugi
    > odkurzacz, bo po prawie 2 tygodniach i braku odpowiedzi ze strony
    > sprzedającego na moje dwa zapytania, kiedy wyśle towar, zmuszony byłem
    > zamówić u innego sprzedającego. Towar od tego drugiego odebrałem z
    > paczkomatu kolejnego dnia. Po dwóch dniach jak odebrałem towar od tego
    > drugiego sprzedawcy, dotarła przesyłka od pierwszego sprzedawcy.
    > Oczywiście nie odebrałem jej i przesyłka powróciła do sprzedawcy, który
    > później miał do mnie pretensje dlaczego nie odebrałem przesyłki.

    Jak widzę, że po paru godzinach od zamówienia nic się z jego statusem nie
    dzieje (nie dostaję żadnych powiadomień, że przesyłka jest spakowana, ma
    swój nr przewozowy itp) a zależy mi na terminowości tej przesyłki to
    reaguję.
    Inna sprawa, że na kilkaset przesyłek z tego roku nie pamietam abym miał
    jakąś dłuższą obsuwę. A już na pewno nie miałem jej z przesyłkami
    "błyskawicznymi".
    O tym jak świat kurierski poszedł do przodu może świadczyć ostatnia akcja
    inPostu: "zamów towar do 22 grudnia a dostarczymy go przed gwiazdką" -
    cytat z pamięci, ale oddaje sens akcji.

    > Tylko nie wszyscy sprzedawcy wiedzą, że istnieją paczkomaty.
    To jest praktycznie niemożliwe. Nawet używane lusterko z auto-szrota,
    "złomiarz" z drugiego końca Polski wysłał mi do paczkomatu za pobraniem.
    Nikt, kto pracuje w sprzedaży Internetowej nie może sobie pozwolić na to
    aby ignorować paczkomaty bo na start traci 90% klientów kupujących w
    Internecie.

    Paczkomat to rewolucyjne rozwiązanie, zamawiasz towar i odbierasz tam
    gdzie aktualnie jesteś. Nie ma znaczenia czy jesteś na wczasach, w
    delegacji czy u rodziny na jakimś zadupiu. Wszędzie jest już jakiś
    paczkomat do którego dojedziesz rowerem i odbierzesz przesyłkę adresowaną
    do ciebie.

    TG