  • Data: 2010-12-08 12:49:14
    Temat: Re: Tani domek - przykład z życia
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rrr" <r...@o...rrr.pl> napisał w wiadomości
    news:idntaq$b1i$3@inews.gazeta.pl...

    > Ale przecież teraz tak jest, teraz też możesz wybudować dom wg projektu.

    Teraz zgodnie z prawem musisz. A ja proponuję, żebyś mógł, ale nie musiał.
    Kto rozsądny to będzie miał projekt, kto nierozsądny ten będzie się
    tłumaczył jak coś się stanie, a ten co buduje szopę to nie musi mieć
    projektu bo i tak nie ryzykuje zbyt wiele.

    > Brak możliwości zrozumienia wynikający ze zbyt ciasnego mózgu ?

    Twój luźno obija się w czaszce?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/