  • Data: 2009-04-22 07:53:39
    Temat: Re: Taras na gruncie i mur oporowy z klinkieru - jak ?
    Od: witek68 <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Kwi, 08:58, "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl> wrote:

    > Tak mniej więcej

    czyli nie wysoko, jeżeli jednak ma to być pionowy murek i na przykład
    taras jest usypany niedawno to bym dobrze się zastanowią nad
    konstrukcją tego murku - poradź się jakiegoś projektanta, nie kosztuje
    to dużo...

    > Skalniak nie pasuje do 'koncepcji artystycznej' ;-). Ma być pełny, pionowy
    > murek.

    > Tak planuję.

    > Zastanawiam się, czy nie wymurować tego murku z bruku klinkierowego - pełny,
    > wodoodporny i ... tańszy od pełnej cegły.

    jeżeli jest tańszy od cegły i wodoodporny to ja bym się nie
    zastanawiał, niema lepszego materiału (chyba, że jakieś ładne
    kamienie)

    > Pzdr.
    > Adam

    pozdrawiam WB