  • Data: 2013-03-19 11:46:54
    Temat: Re: Technologie. materiały w temacie hydrauliki
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Irek N." napisał w wiadomości grup

    > Ciąg dalszy i znów liczę na Waszą pomoc.

    > Jest tak, trzeba zrobić kanalizację (w części socjalnej) oraz instalacje
    > wody i ogrzewania.

    Najprościej wszystko w PEX zarówno ogrzewanie jak i zimną ciepła wodę.
    Niektórzy producenci mają do tego różne rury (i te same kształtki) a
    niektórzy jeden rodzaj rury do wszystkiego. Ja polecam system Tigris Wavina
    bo jest najłatwiej dostępny i w przypadku jakiejś modernizacji nie ma
    problemu by dokupić kilka złączek w najbliższej hurtowni.

    Co do kanalizacji to ja robiłem niskoszumową. W moim przypadku różnica w
    kosztach to ok 1 tys. zł. na cały dom, a różnica w komforcie ogromna.

    Przy okazji polecam zakup otulin bezpośrednio od producenta przez allegro
    (jest kilku) mnie wyszło ok. 4 razy taniej niż w najtańszej hurtowni po
    sporych upustach.

    Pozdrawiam
    Ergie