  • Data: 2013-03-20 23:38:08
    Temat: Re: Technologie. materiały w temacie hydrauliki
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    THX!

    Mam jeszcze pytanie o samą technologię.
    Planuję tak:

    Pompa w studni (z filtrem siatkowym, za pompą zawór płytkowy).
    Wejście do budynku, zawór, filtr 100u, filtr tekstylny, hydrofor, zawór.
    Dalej przejście do boilera (2 spirale, CO oraz solary jak będą + grzałka
    elektryczna na wszelki wypadek). Hydrofor 100-200 litrów, boiler 400 litrów.
    Planuję zawór pomiędzy zimną wodą a CO oraz pomiędzy CO a kanalizacją
    (napełnianie i opróżnianie CO).
    Instalacja ciepłej wody z rurką przelewową - izolowane termicznie, zimna
    woda bez przelewu, ale też izolowana.
    Słyszałem jeszcze o zbiorniku przeponowym, aby nie było stuków w
    instalacji wody, ale to chyba przesada - nie mam wodociągów tylko
    studnię z hydroforem.

    Zasilanie pompy (jak i cała elektryka za wyjątkiem alarmów, serwerów i
    CO) będzie wyłączane głównym wyłącznikiem, więc w nieobecność nie zaleje
    totalnie, jak by coś puściło :)

    Czy taka konfiguracja ma sens? Zapomniałem o jakimś drobiazgu?

    Jeszcze pytanie. Skoro będzie to budynek socjalny, woda na potrzeby
    sanitarne, to czy muszę robić badania bakteriologiczne i ewentualnie
    jakieś filtry stosować, gdyby wyszło skażenie? Co mówią przepisy ktoś
    wie może?
    Wodę pitną mam w baniakach, zresztą czort wie jakiej jakości będzie
    studzienna, może akurat wspaniała? :)

    Dzięki za pomoc.
    Irek.N.