    From: "Panslavista" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Terakota w kuchni
    Date: Tue, 29 Jun 2010 11:28:19 +0200

    news:kn751n4f7vlz$.i8nf1v5n8xvo$.dlg@40tude.net...

    > Z powodu odkurzacza? Moje fochy muszą mieć duuuuże powody - dlatego są tak
    > rzadkie, średnio 1 na 10 lat.

    Hyla doskonale zbiera płyny z mycia posadzek, co więcej - można wyssać
    zawartość syfonu i zalać czystą wodą. Wąską ssawką wyczyścić na sucho i
    mokro kaloryfer jak i inne szczeliny lub kąty np. w kabinie prysznicowej. Do
    dużych powierzchni ma gumową nakładkę - zbiera bez drapania, także
    zawiesiny, nawet z piachem Ma zbiornik nakładany na wierzch na płyny
    myjące - ja używam go do czystej wody do spłukiwania. Normalnie jest w nim
    płyn myjący wypuszczany ręcznym zaworem na dywan czy tapicerkę lub z inną
    ssawką na posadzki, nawet panele czy parkiet. Zwilżenie trwa krótko, nie
    powoduje nasączenia posadzki,l brudy są natychmiast wessane do odkurzacza, a
    w moim przypadku czystą wodą zmywam po płynach. Dzięki temu wyschnięta
    posadzka nie ma drobin płynu myjącego.
    Dlatego zdziwiłem się Twojej opozycji.