  • Data: 2010-01-06 17:40:40
    Temat: Re: Tnijmy cytaty!!
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> napisał w wiadomości
    news:4b44b367$1@news.home.net.pl...

    > Stawiam przeto teze: odpowiadanie pod spodem ulatwia zycie leniom,
    > które nie wpatruja sie w watek. W dodatku nielicznym leniom,
    > bo czytniki przesciguja sie w obrazowaniu przebiegu rozmowy.

    Mi sie wydaje, ze pisanie pod spodem jest logiczne. Ustosunkowujesz sie do
    tego co powyzej. Nie ma sensu cytowania calosci, bo dlugie watki nabiora
    gigantycznych rozmiarow posty i scrol lock bedzie musial miec silniczek.
    Jezeli jak piszesz nie jestes leniem to by wiedziec o co chodzi w dyskusji i
    tak przewijasz na dol a pozniej na gore by zrozumiec o co w ogole chodzi.
    Jak masz odpowiedz na dole to pobieznie "przelatujesz" skrot dyskusji i
    wiesz o co chodzi w odpowiedzi na samym dole. To jest moim zdaniem lepsze
    logicznie i chronologicznie a o tym co i jak mozna preczytac w netykiecie.
    Widac wiecej leniwych rewolucjonistow niz szanujacych zwyczaje.

    Pozdro.. TK