  • Data: 2013-03-15 08:19:22
    Temat: Re: To normalne, czy ja mam takiego farta?
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > A ktoś tę budowę nadzoruje czy tak sobie wszytsko samopas leci?

    Jasne, i inspektorek siedzi na każdej budowie cały czas, a naciski
    osiowe dźwigu przemysłowego to ma w małym palcu przeca ;)

    > imho norma gdy nie ma nadzoru.

    To nie to. Wszystko robiły zewnętrzne firmy. Przykładowo brama -
    przyjechali, pomierzyli, przyjechali znowu i okazało się za mała. Co do
    tego ma inspektor?

    A tak przy okazji mam teorię. Jak inspektor jest starszą osobą, to ma
    stare metody w głowie "no i przecież tak 30 lat już się robi".
    Jak się trafi młody, to budowlańcy owijają go w okół palca, a że sam
    doświadczenia nie ma, no cóż.... wiecie co mam na myśli.
    Czyli co - w średnim wieku by wypadało. Tylko że taki ma od cholery
    innych budów i pożytek z niego też żaden, a na budowie są momenty, gdy
    trzeba być prawie non stop.

    Irek.N.