  • Data: 2013-03-15 10:01:53
    Temat: Re: To normalne, czy ja mam takiego farta?
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko że nie raczył uwzględnić idiota że ja mu konkretne wymiary podałem
    > i sobie już odległość od podłoża sam uwzględniłem.

    No tak, ale tutaj niedogadanie. Teoretycznie winne obie strony
    (zakładając że nie napisałeś wyraźnie co to są za wymiary na kartce są).

    Ja staram się inaczej - jedna osoba odpowiedzialna. Ten który podpisuje
    protokół i wystawia fakturę sam musi zadbać o pomiary, transport,
    rozładunek itp.
    Podobnie z odbiorami - odbiera producent/dystrybutor. Jak nie widzi
    problemu, to nie ma później możliwości nie uwzględnić reklamacji.
    Dla większej budowy jest to całkiem wygodne (wręcz sami chcą zobaczyć).

    Miłego.
    Irek.N.