  • Data: 2013-03-15 19:04:15
    Temat: Re: To normalne, czy ja mam takiego farta?
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    Wiecie co, zdałem sobie dzisiaj sprawę z jeszcze jednej rzeczy.
    To chyba ja mam problem - taki rok/karma jak to się mówi.

    Nawet zgłoszenie abonamentu RTV wymagało trzy krotnego odwiedzenia
    poczty, a i tak nie mam sprawy zakończonej, więc pewnie i czwarty raz
    trzeba będzie iść. Jak można spieprzyć tak prostą rzecz jak rejestracja
    kilku danych?

    No nic, co się kiepsko zaczyna, lepiej się kończy :)

    Irek.N.