    From: DJ <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Trawnik mi się zaperzył :(
    Date: Tue, 23 Jun 2009 21:18:32 +0200

    On 2009-06-23 19:27:43 +0200, "Dirko" <i...@g...com> said:

    > Hejka. Zaglądam i nie widzę żadnego nagłówka.

    Bo normalnie nie ukazuje się użytkownikowi, przynajmniej jego
    większość. Jawnie jest From, Subject, Newsgroups, i Date - to co
    widzisz powyżej posta.
    Alt-F3, albo Ctrl-F3 (nie pamiętam który z nich) pokazuje źródło
    wiadomości, wraz z pełnymi wszystkimi nagłówkami.

    kawałek FAQ w tej tematyce
    http://konfiguracja.c0.pl/FAQ.html

    > Jak do tej pory mi ta
    > niewiedza nie dokuczała.

    Człowiek się ciągle uczy nowych rzeczy... :)

    Co więcej - brak również
    MIME-Version
    a to już wskazuje na to że OE, jakby to nazwać, olewa to zagadnienie.

    > Chętnie bym go określił ale nie wiem jak.

    Nie mam przed sobą OE, żebym mógł od ręki doradzić... Właśnie tak
    patrzę po googlach, i ten link który wcześniej podałem to najbardziej
    kompletny opis... chyba.

    > Spojrzałem i sprawdziłem u siebie w narzędziach. Wszystko się zgadza ale

    zwłaszcza istotny ostatni obrazek pod tym linkiem...

    > dalej nie wiem jak ustawić ten nagłówek.

    OE powinien z tych ustawień sam go wygenerować... A tego nie robi,
    licho wie czemu. Patrzę na posty wysyłane z OE 6 przez inne osoby, i
    też jest identyczna przypadłość :( Czyli nie jesteś w tej sytuacji sam.
    Jeśli to bug outlook expressa, to chyba trzeba z tym żyć.

    --
    DJ