eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieTsunami cenowe nadciaga - z dedykacją dla Ergiego, zwolennika ustawy śmieciowejRe: Tsunami cenowe nadciaga - z dedykacją dla Ergiego, zwolennika ustawy śmieciowej
  • Data: 2013-03-21 15:36:03
    Temat: Re: Tsunami cenowe nadciaga - z dedykacją dla Ergiego, zwolennika ustawy śmieciowej
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kif5be$jsa$1@node2.news.atman.pl...
    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Wierzysz w to że to był pomysł UE narzucony Cyprowi? Ja myślę, że to było
    > tak jak u nas politycy coś wymyślili, a że było to niepopularne to
    > przedstawili to jako wymaganie UE. Ileż to głupich pomysłów było
    > przedstawianych jako wymaganych aby dostosować nasze prawo do prawa UE, a
    > po zgłębienie tematu okazywało się, że nikt z UE tego od nas nie wymaga.

    Racja.
    Z drugiej strony co dzien do pracy rano jade samochodem i mam czas posluchac
    radia w porze kiedy sa wywiady z politykami min.
    I ktoregos dnia, kiedy zaczal sie ten cyrk czlonek rzadu RP zdaje sie (nie
    pamietam dokladnie) mowil, ze to decyzja ministrow finansow panstw
    czlonkowskich. Tego samego dnia tylko wieczorem slysze, ze to decyzja
    wylacznie Cypru i tak sobie mysle, ze moze o to wlasnie chodzi zeby nikt sie
    w tym nie polapal.

    > Dziś słyszałem, że za tym wszystkim stoi Rosja która chce się pojawić jako
    > jedyny wybawiciel, a w zamian za pomoc chce tylko kawałka lądu... na
    > którym postawi własną bazę wojskową. W sumie łączy się to z zapowiedziami
    > sprzed kilku tygodni że flota rosyjska wróci na Morze Śródziemne. Może w
    > rzeczywistości Cypr chciał rozegrać to pokerowo: droga unio dajcie nam
    > kasę bo jak nie to my się sprzedamy Rosjanom i wy będziecie mieli problem
    > :-) Unia nie zrozumiała, albo Rosja ich przelicytowała. Jeśli tak było to
    > dowiemy się po latach.

    Czasem mam wrazenie, ze Rosja ogra kazdego kogo chce.
    Spotkali sie kiedys decydenci UE i to calkiem niedawno z Putinem. No i ten
    im mowi cos o prawach obywateli w UE na zasadzie, ze w Ameryce murzynow bija
    i zalatwil co chcial, bo inteligencja unijna wogole takich argumentow sie
    nie spodziewala.

    Pozdro.. TK