eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieTsunami cenowe nadciaga - z dedykacją dla Ergiego, zwolennika ustawy śmieciowejRe: Tsunami cenowe nadciaga - z dedykacją dla Ergiego, zwolennika ustawy śmieciowej
  • Data: 2013-03-21 15:26:47
    Temat: Re: Tsunami cenowe nadciaga - z dedykacją dla Ergiego, zwolennika ustawy śmieciowej
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:kif299$duu$...@u...news.interia.pl...

    > Teraz mowi sie, ze to byl ich wlasny pomysl, znaczy zaczelo sie
    > zaciemnianie.

    Wierzysz w to że to był pomysł UE narzucony Cyprowi? Ja myślę, że to było
    tak jak u nas politycy coś wymyślili, a że było to niepopularne to
    przedstawili to jako wymaganie UE. Ileż to głupich pomysłów było
    przedstawianych jako wymaganych aby dostosować nasze prawo do prawa UE, a po
    zgłębienie tematu okazywało się, że nikt z UE tego od nas nie wymaga. Ot UE
    to takie słowo klucz które ściąga winę z lokalnych polityków a wrzuca ją na
    ramiona bezimiennych i odległych postaci które można nienawidzić.

    > Chu wie o co tak naprawde chodzi. Moze chodzi o to zeby zlikwidowac ten
    > raj podatkowy, bo przeciez macki pazernej unii chca miec wszystko.

    Jakby chodziło o raje to zaczęliby od Wysp Owczych, wyspy Mann i dziesiątek
    pomniejszych terytoriów (nie)zależnych wokół Wielkiej Brytanii. No i
    oczywiście jest jeszcze Luksemburg. IMO to nie to. Próbowałem znaleźć jakieś
    logiczne wyjaśnienie (i zagraniczni komentatorzy też) i jak pisałem nie
    znalazłem żadnego sensownego pomysłu poza tym, że była to jedyna możliwość.

    > Mi to wyglada na drugie dno. Nie chce mi sie wierzyc, ze mozna postapic
    > tak nieracjonalnie, no chyba, ze ta cala dzialalnosc zwyczajnie przestala
    > sie oplacac i ktos ma pomysl na cos innego.

    Dziś słyszałem, że za tym wszystkim stoi Rosja która chce się pojawić jako
    jedyny wybawiciel, a w zamian za pomoc chce tylko kawałka lądu... na którym
    postawi własną bazę wojskową. W sumie łączy się to z zapowiedziami sprzed
    kilku tygodni że flota rosyjska wróci na Morze Śródziemne. Może w
    rzeczywistości Cypr chciał rozegrać to pokerowo: droga unio dajcie nam kasę
    bo jak nie to my się sprzedamy Rosjanom i wy będziecie mieli problem :-)
    Unia nie zrozumiała, albo Rosja ich przelicytowała. Jeśli tak było to
    dowiemy się po latach.

    Pozdrawiam
    Ergie