  • Data: 2016-01-29 14:52:40
    Temat: Re: Tynki gipsowe
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 29 stycznia 2016 13:09:38 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Bo plytki lepiej sie beda trzymac tynku cem-wap
    Marny argument bo na gipsowym tynku tez wystarczająco mocno trzymają
    > - w lazienkach u mnie >specjalnie
    > dodatkowo "zacierali na ostro", tj. nie dawali na koniec szpachli >cementowej
    Bo i po co ta szpachla pod płytki
    > i nie wygladzali tynku gabka - tynk byl rzeczywiscie ostry i wygladal jak
    > cem-wap jaki kladziono 50 lat temu ;)
    Pod płytki ok
    Chociaz przesadnie mocne trzymanie się płytek to wada.
    Wg mnie powinny trzymać tak aby nie spoądły ale bez przesady.
    Nie tak dawno pytałem o klejenie płytek na płytki bo te stare trzymały jak diabeł.
    Gdyby te stare dawały się łatwo od=kleić to bym zerwał,
    A zresztą daleko nie patrzeć mój korytarz, przedpokój i część salonu- podłogówka na
    niej płytki klejone najtańszym klejem Mapei ok 8 lat temu i nie odpadają. I pewnie
    szybko nie odpadną. A piszę bo żona już kiedyś pytała czy dało by się je łatwo zerwać
    bo może byśmy na panele je zmienili.
    I któregoś lata spróbuję i miło bym się zaskoczył gdyby łatwo odchodziły od wylewki.